dyson מסננים ומרעננים את האוויר

עפר גדנקן No Comments on dyson מסננים ומרעננים את האוויר

האביב שבפתח מביא עמו פריחה והתחדשות אך יחד איתו מגיעים גם אורחים רצויים פחות- האוויר האביבי מלא באלרגנים וגם בתוך הבית פנימה- השפעות זיהום האוויר לא פוסחות ● dyson מציגה פתרון מהפכני ובלעדי לסינון האוויר בבית שהופך אותו לנקי מאלרגנים ומציעה דגמים חדשים של מסנני אוויר ● הכירו את מסנני האוויר החדשים של dyson: מסנן אוויר קר TP09 דגם Dyson Pure Cool™ Formaldehyde מזהה ומשמיד פורמלדהיד, לוכד אבק, אלרגנים ומסלק 95.99% מהחלקיקים עד 1.0 מיקרון, מסנן אוויר ומאוורר. ● מסנן אוויר חם וקר HP09 דגם Dyson PureHot+Cool™ Formaldehyde בנוסף לכל הפונקציות, מתאים את עצמו לעונות השנה המתחלפות והוא מאוורר ומחמם את החדר באופן אוטומטי.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מקובל לחשוב שגם אם בחוץ השקדיה פורחת והאלרגנים חוגגים, כאשר נגיף את הדלת ונאטום את האוויר שמגיע מבחוץ, אנחנו מוגנים מפגעי האויר. מפתיע לגלות כי על פי ההערכות שונות, האוויר בבית מזוהם עד פי 5 מהאוויר שבחוץ! כך, מבלי לשים לב, אנחנו נושמים אוויר מזוהם ומלא באלרגנים כל רגע נתון. לא פלא שעונת האביב אפופה באלרגיות, עייפות, מחלות ריאות ומחלות זיהומיות שונות גם כשאנחנו נמצאים בבית.

dyson מציגה פתרון חדשני ומהפכני לזיהוי אלרגנים, אבק ופורמלדהיד סילוקם והזרמת סירקולציה של אוויר מסונן לחלל החדר ומחדשת את קטגורית מסנני האוויר בדגמים חדשים. מסנני האוויר החדשים TP09 דגם Dyson Pure Cool™ Formaldehyde ו HP09 דגם Dyson PureHot+Cool™ Formaldehyde מסננים את האוויר ומאווררים את החלל, מזהים ומשמידים פורמלדהיד, לוכדים אבק, אלרגנים ומסלקים 95.99% מהחלקיקים עד 1.0 מיקרון. מסנן האוויר HP09 דגם Dyson PureHot+Cool™ Formaldehyde בנוסף ליתר הפונקציות, מתאים את עצמו לעונות השנה המתחלפות והוא מאוורר ומחמם את החדר באופן אוטומטי.

למסנני האוויר חיישנים חכמים, באמצעותם הם מגלים ולוכדים חלקיקים וגזים בחלל החדר, מדווחים עליהם בזמן אמת ופותרים את בעיית זיהום האוויר בחללים סגורים. מסנני dyson מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה במשך כל השנה וניטור של איכות האוויר.

המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, קרדית אבק וחומרים הנפלטים ממפעלי תעשייה ורכבים, ריחות ואדים ביתיים.

מחירי המסננים:

מסנן חם-קר HP09 – 3,360 ₪

מסנן קר TP09 – 2,999 ₪

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.



0 תגובות